CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

27 October 2010

Peneman Hari-Hariku..

Ermm...aku menulis lagi untuk y kesekian kali..
kali ni aku nk perkenalkan insan yg menemaniku setiap hari..
beliau xlain dan xbukan adalah suami kesayanganku...
dilahirkan dan diberi nama Herrysham b Abdul Halid

Hari perkahwinan

kami mula hidup bersama setelah aku pindah kjer di kuantan bulan Jan 2010
alhamdulillah..mudah jer urusan aku nk berpindah tempat kjer..
best gak duk cni, suasane kjer dia mesra staff..
hakhak..dlm maknanya tu kan...
nnt di lain mase aku akan tulis sal ofismate laks..

duk berdua biase la, agak boring jgk..
klu family dtg meriah jgk la..
ari tu family in law aku ader jgk dtg rumah kami..
meriah gak la kami bwk jalan2 kt kuantan ni...





y plg best pg TC n Gambang Water Park la..
wpn aku dh penah pg ngn kwn2 tp bler pg lagi skali ngn family best gak..
sbb pegi ramai2 kan..
tp y xbestnya sbb xleh bwk masuk mknn..
tu y xleh berkelah tu...:-p

rasenya itu jer tuk aku share kali ni..
tentang insan tersayang dlm kehidupanku...
sayonara..:-)


Pic raya 2010


0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels