CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

17 February 2011

Kejadian yang tak dijangka

Petang 10 aribulan aku NYARIS nak langgar bontot kete depan aku tu sbb kete depan dia brek emegency..
bila aku lalu lepas tu toleh balik rupanya bonet depan kete depan aku tu dah kemik sgt..mmg aku NYARIS ar terlibat dlm eksident kecik tu..

then nak jadi cte, mlm tu aku ngn hubby nak pg lepak kt Cherating
kt kedai adik ipar aku kjer n mlm tu aku y drive
On d way nak kesana akhirnya aku terlibat dlm satu eksident kecik..sekali lagi ye..kali ni bukan NYARIS dah tp aku betul2 terlibat. mati serta-merta anjing yang melintas tu aku langgar...
Memang dah ajal anjing tu..
aku memang xsempat elak dah sebab dia memang btul2 ada kt depan kete dah mase aku lalu tu..
kawasan tu pulak gelap..
aku sempat memperlahankan kete ke bahu jalan lepas langgar anjing tu

mmg kalau tgk dari luaran kete aku pecah sikit je tp biler cek semula mmg xleh jalan langsung dah mase tu
tangki ekon, tangki air, bumper depan, sportlight..sume pecah..
memang kene ganti semua la..xleh pkai dah

tgk, teralih bumper dah

macam ni la ghopenya...

pecah spotlite..sepecah atiku

plat pun dh ilang nombornya..

bonet ni memula xboleh angkat tau

biler bincang2 ngn org y tarik kete tu, aku kene claim insuran gak
sebab mau makan ribu jugak rosaknya..

Memang dah nasib aku kowt..
dah la sekarang ni aku ada kerja yg memerlukan sgt kereta..
memang menduga betul la...

bile aku pikir balik mungkin sepatutnya aku dah eksiden dari petang tu lagi tp bler aku dapat elak akhirnya jadi jugak mlmnya..kali ni takde NYARIS dah..

sayonara...:-)

Labels