CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

29 October 2011

Lunch @ johnny's

yang ni citer mase lunch semalam..
hari jumaat so lama la kan waktu lunch..
jln2 buang masa kt ECM n biler perut lapo menonong masuk Johnny's...


aku ambik hidangan tuk set..
just RM8.90..
ada nasik or mee (ikut pilihan), air teh, aiskrim(1 skop jer) n tom yam..
aku pilih Thai  BBQ Chicken Rice..
not bad la rasa dia..

aku ambik pic nasi jer..yg lain xsempat dah sbb ni pun dah mkn baru teringat nak tgkp..:-)

tgk...licin aku kerjakan sbb lapo kan...

dulu aku pernah mkn nasik goreng belacan dia..tp agak masin la bg aku...
yg member aku kak Ena tu konon nak diet la kan,
ambik banana split jer..kehkehkeh..
tp same jer kan kolestrol dia cm nasik yg aku mkn..kihkihkih...
akak nak marah nanti time jumpa sy k..;-p



senyuman kekenyangan dan minta pelempang..:-p









1 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Amy Syaquena

Love love love johny... lame dah x pergi sana nanti balik ipoh leh singgah abg johny hehe...

Labels