CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

14 December 2011

Lama Tak Makan Kat Ana Ikan Bakar Petai

Lamanya aku tak update..
fuhh ari jumaat tu dpt email dri putrajaya wajib hadiri taklimat tu skim SBPA..
so rushing crik kete saper nak pegi n so all..
pastu sabtu ahad sibuk ngn kedai..

isnin pagi kul 5 terus gerak pg putrajaya..letih seyy...
pastu mlm tu hubby tak bukak kedai..fuhh,mmg lege rasanya..
mmg letih la sbb kene bgn awal pagi kan..smpai sana kul 9.30..
lewat stgh jam dri waktunya tp kami ni dimaafkan la kan sbb direct dri Pahang kan..bla bla bla...
setel sume...n smpi kuantan kul 7 lbh kurg..

xde pic la wei...x dan aku nk tgkp..

mlm tu hubby ngn adik mat dtg ambik aku kt opis pastu aku banjer mkn seafood..
sbb dpt perkhabaran gaji naikkan...
wpn belum dapat lagi tp share berita gembira...

mlm tu oder sotong masak kicap n pedas pastu kerang rebus..
then kerabu mangga n tom yam campur
agak byk gak lauk tuk 3 org mkn..total rm54..
bg aku murah sbb ri tu aku mkn dekat cherating berdua dh rm50..
mmg puas hati la, leh dtg lagi yoo...

klu tak silap aku kedai yg aku mkn tu ada cwngn kt Bangi dh..
nama dia Ana Ikan Bakar Petai..
sapa org kuantan tau la tmpt femes ni..
klu msa bulan pose,klu xreserve meja mmg xdpt tempat la..
ni blog dia Ana Ikan Bakar..

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels