CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

31 January 2012

Lepas Makan Nak Tido

Tengok,lepas mkn nk tido..
ni jgn cye ni,dia belakon tido je ni sbb nk aku belai dia..boboi boboi..
klu aku pggil ni,dia angkt muka pandang aku n sebut meow pastu tido balik..
x ke ngade2 namanya...

mcm lena jer tgk..
tgk, mkin kurus bdn dia
bru nak pejam mata dia tu
mata yg xpejam abis sbb dia bukan tido pun..berlakon jer anak mama ney..
anak yg mama plg syg...huhu..
but lately ni bdn dia mkin kurus lak,
pastu biler balik umah suka bunyi kuat2..
ntah apa yg dia buat kat luar tu..

2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail

nape makin kurus? cian dia.. kalau gemuk sikit comey. =)

Ayen...

pelik ni sbb slalunye bile makan tido makan tido makin gemuk,ni makin kurus....hehe

Labels