CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

28 May 2012

Keletah Si Gemuk

mase balik kg ri tu kan,ada kitten MIL aku yg sgt la comel..mmg kami cm nak culik bwk blik kontan jer..geram sgt..pastu tgk pic dia tido,mmg aku nk pijak jer sbb geram trlampau..klu dia dah tido,ko buat la cmner pun,dia xkn gerak.

cer tgk maner dia landing...kerusi pendek
mata layu dh tu sbb bru pas mkn
kan dah tido..

pastu aku duk kacau2 dia tido atas kusi tu,dia pun lari tido atas lantai..aku kacau lagi.hehehe...aku siap telentangkan dia,tu pun xbrgerak..mmg nak kene pijak tul kucing ni!(tahap geram melampau)

mintak pijak kan


sgt mnggeramkan hatiku



1 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

ecadwinkyasha

kucing tu comel.hehehe.

eca dtg jemput meriahkan My Little Giveaway,jom JOIN :)

http://www.ecadwinkyasha.com/2012/03/my-little-giveaway.html

Labels