CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

03 May 2013

Mahligai Baru ~ Teruja Sangat!

Meh meh nak share antara sebab aku buzy skang ni
hehehe..buzy crik duit sebab nak masuk mahligai ni la...
Teruja, tak sabar..

Mungkin orang lain pun cam aku jugak kot..
Tak sabar nak hias rumah....
macam2 idea dalam pale hotak aku ni
Nak buat camni la camtu la
pastu lama2 aku blur sorang
hikhik....sebab semuanya nk buat kan...

relek2..kite carik slow2 idea yer...
ada mase terluang jer aku google hiasan dinding, idea cat feature wall...
tips nk deko..semua la...hihihi...

dua minggu lepas aku pegi tengok rumah
so far rumah yang aku masuk tu bukan rumah aku, rumah aku line blkg skali
Tapi kiranya model sama la..
jom jom..:)

yang ni jalan masuk taman aku...rumah aku yg line blkg skali

ni dapur...

bilik no 2

bilik no 3

master bedroom

bilik air master bedroom

ruang mkn + ruang tamu

porch

gate

depan

tingkap master bedroom


bilik air dapo

belakang


Ni belum siap sepenuhnya..
nnt biler dh siap pasang pintu semua xleh tgk dh sebab dah kunci kan
pastu tunggu dapat kunci la pulak baru bole masuk...
semua kene pk ni..
grill,table top,wiring,cat,perabot....all...
duit macam air...
tak pe, tuk masa depan...:)








0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels