CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

30 September 2011

Sakit Perut Yang Melarat

semalam ntah apa anginya, perut aku sakit..
tak tau la nape..
nak kata angin, or senggugut or gastrik..
dah xtau dh kene apa..

klu time dia dtg tu, mmg ase nak berguling2 nangis la...
klu tak de minyak panas nak sapu,
kene tekan perut kuat2 tuk kurgkan ase sakit tu...
korang tau ker sakit perut naper tu ha..??

memula kene semalam time aku nak tido time tghari...
lmbt jugak la aku dapat melelapkan mata akibat dari menghayati rasa kesakitan perut tu...
last2 tertido jugak dlm kesakitan yg semakin kurang.

pastu mlm tadi,
tgh aku masak sos yongtaufu kt kedai,
sakit ni dtg pulak...
aku apalagi,
xleh nak buat apa dah.

lari masuk dlm kete.
rendahkan seat pemandu n landing kaki naik dashboard.
aku xkesah ape dah.
meraung golek2 sambil menitis jugak la air mata 4,5 titik..(bole cmtu ker) menahan sakit...
xdapat nak digambarkan dgn kata2....

mujur la parking kete blkg kedai,
tmpt tu khas tuk pekedai.
so xramai org la.
n gelap sikit.

dah la budak kjer yg sorang tu xdtg kjer smlm.
nasib baik la adik ipar aku dh dtg sini.
sampai belah mlm.
boleh gak dia tolong2 hubby wat kjer kedai...

mmg tunggu dia dtg pun coz aku tak dapat la nak tumpukan sepenuh perhatian pada kedai..
boleh harap dia tlg hubby pg beli barang n tolong kt kedai.

lagi2 biler budak kjer yg sorg tu xdtg..
mmg kelam kabut cikit klu aku berdua ngan hubby jer...

pasni biler dh cukup org kjer,
boleh la tambah menu lagi yg xsempat nak dibuat.
slow2 upgred kuantiti...

so kepada sesiapa yg membaca entry ni,
jemput la dtg ke kedai hamba di foodcourt IM jalan hala ke sg lembing.
belah kiri yer....
ada tempat mkn besar.ha, kt situ la..

pastu carik kedai nama Planet Yong Tau Fu yer..

jumpa disana...:-)

p/s: pagi ni pun masih ase sakit lagi tp gagahkan dtg kjer bersama sebotol minyak panas. maaf la yer kwn2 klu korg bau minyak..kihkihkih..

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels