CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

09 July 2011

Hasil Rampasan

BESH BROOOO....HAHAHA..

Puah hati aku borong byk giler..hasil rampasan aku di Pasar Pagi di Pekan tu amat2 lah memberangsangkan. ase cm nak borong sumer sekali n pakai semua sekaligus. tapi apa kan daya, kepala n wajah aku cuma satu. hurmm..nafsu membeli harus di control...hahahah..Aku asalnya nak spend RM100 jer.aku bajet dapat la dlm 4,5 helai.yer la kan, bukan selalu turun..last2 korang tau tak baper hasil yg aku dapat?ermm tersangat la puas hati..

Rm70 = 8 Helai

Bapak puas hati aku wei..sampai tak tau nak pilih warna & paten ape dah...hehehe..xsia2 drive stgh jam..sbb Pekan - Kuantan jauh gak..aku shoping jrg wei, so korang jgn la kate aku ni boros lak taw..hehehe..nnt aku tunjuk hasik rampasan aku yer...daa..

1 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Mama Gee

beli shawl yaa?
hamboii kasi tunjuk arr skit.. :)

Labels