CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

21 September 2011

Planet Yong Tau Fu

Akhirnya setelah bertungkus lumus sejak sblm raya lagi, 

kedai aku dapat juga dibuka pada 11 Sept 2011...
alhamdulillah..

dengan nama Planet Yong Tau Fu, 
sambutan agak memberangsangkan sejak dibuka hingga hari ni..
Cuma biler hujung2 bulan ni agak slow sikit..
maklum la kan..lum gaji..
so org pun mkn berjimat gak..

Cuma biler time bola, mmg best la..
kerusi semua penuh...
suasana cm kt stadium...
time goal tu. 
Mmg bersorak tak ingat dunia la..

laki aku yg xbaper minat bola pun ikut sorak...
sonok katanya join sorak ramai2...
apa2 je la bang..

mlm ni ada match Malaysia vs Jepun...
aku nak pakai jersey yg beli kt kg ari tu la...
susah payah taw beli sbb pikir nak sokong msia biler ada match cmni..(ceewwwaaahh..) 

so kepada sesiapa blogger Kuantan, jemput la dtg ke kedai aku..setakat ini, ada jual yong tau fu dan pau bunga sahaja. 
Akan dtg akan menjual chicken wing n satay...
so sudi2 kan la yer.....:-)

lokasinya?oopppssss, luper nak bgtau....
di Indera mahkota selepas trafik lite hala ke sg. Lembing......
ada food court besar sebelah kiri...carik nama Planet Yong Tau Fu yer....
sekian dari saya...

 p/s:pic akan menyusul sebab pic dlm hf hubby..tq
 




0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels