CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

24 September 2011

SELAMAT HARI ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG KE-2 SAYANG..

STICKY POST

Saya tak bagus dlm ENGLISH.. 
tapi saya boleh bagitahu yg.. I LOVE YOU

Saya tak bagus dalam GEOGRAFI.. 
tapi saya boleh tahu awak tinggal dalam HATI saya

Saya tak bagus dalam SEJARAH.. 
tapi saya INGAT FIRST TIME saye kenal awak

Saya tak bagus dalam KIMIA.. 
tapi saya blh bgtau TINDAK BALAS saya bila awak senyum

Saya TIDAK HEBAT dalam setiap subjek..
tapi saya blh bagitahu awak yg saya hebat dlm semua SUBJEK ,,

jika TOPIC nyer ialah AWAK ! ♥


******************************************

Sekejap jer masa berlalu..
dah dua tahun rupanya aku jadi isteri org..
ermm terima kasih sayang kerana masih lagi sabar melayan kerenah isterimu ini
terima kasih sebab tau macamaner nak buat saya tersenyum setelah merajuk seminit...
terima kasih sebab tlg saya sapu sampah, basuh bilik air, masak, sidai kain...
tp awak mmg xsuka lipat kain...saya tahu tu..
terima kasih sebab tolong bagi makan kucing, mandikan n bersihkan najis diorang..
terima kasih sebab tolong pasangkan langsir sampai jari awak sakit terkena tukul
dan banyak lagi la terima kasih atas segala2 yang awak dah buat


saya tau awak tak suke tgk muka sy masam jer...
awak selalu xbg peluang sy nak marah awak...serius!
sy mmg xleh marah awak pun. 
klu sekarang ni saya berazam dgn ati yg membara biler jumpa awak nak marah puas2 tp biler jumpa belah petang ati saya dh sejuk mcm ais dah..
xleh nak masam2 sebab sy hanya tahu senyum biler awak bersuara dengan mimik muka yg sengih2 'jangan senyum'..
sbb awak tau biler awak ckp cmtu sy akan senyum..:-)


biler sedih n rasa nak nangis, awak tau saya akan perlukan pelukan awak untuk redakan kesedihan...
saya tahu awak tak suka tgk air mata saya tapi saya perlu menangis di bahu awak sebab itu yg buat sy lega..


banyak yang kita dah lalui bersama...
tapi kita masih lagi perlu belajar tentang hidup berumahtangga. 
sedangkan lidah lagi tergigit kan...
moga Tuhan panjangkan jodoh kita sehingga akhir hayat..
juga mohon Tuhan kurniakan zuriat yang soleh tuk menemani kehidupan kita suami isteri...


SELAMAT HARI ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG KE-2 SAYANG..






0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels