CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

16 September 2012

Adam & Hawa

Fanomena drama baru skg kan..
Aku perasan biler satu2 trend drama tu tgh hot,
makanya sume wanita2 akan xketinggalan nk follow tiap episod
aku xckp lelaki sbb laki kn xsuka cte meleleh cmni..
same like my hubby la

so biler kuar promo kt mustika HD sal drama Adam & Hawa makanya aku pun pasang azam (ewah, siap berazam bagai) akn donload cte tu sbb nk follow..
xpe biar lmbt, asal xmiss.....
bkn xnk subsc tp malas aku, takat nk tgk cte tu jer,
nk subs bagai..nnt dh abis drama tu, cte duk ulang2 benda yg sama...itulah Astro...

So saper yg kaki download cm aku, meh, give me five!
wpn dh tau sinopsis cte ni yg aaron akan jadi suami yg mengalah pada isteri
tp tetap nk tgk ending dia
nape ek, asal hensem jer pastu buat lak watak dia jadi suami yg baik, yg sabar ngn bini..
mmg bertambah2 ar saham laki tu..hikhik
cm mase fenomena Nora Elena dulu la
ramai duk idam2 laki seromantik Seth...
tp realitinya suami cmtu sgt2 la sedikit klu ada pun..

sama2 la kte tengok kesudahan cte tu yer smbil doa kot2 laki kte dpt tempias sifat2 Seth/Am...
Sifat suami yg baik, sabar, romantik, kaya, hensem..heehhehe..berangan suda...:P










Labels