CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

26 September 2012

Blueberry Muffin Segera

Dari pagi tadi aku nak menaip n3 tp asyik tertangguh jer..
biasa la..org penting opis..kihkih..
xla..tlg jaga kaunter lagi.
 td baru memakan nasik kerabu for my brunch biasa la kan..combine mkn sude..
nnt balik kje mau pg pasar mlm so mlm ni xmasak dah..
malam tadi pas masak tuk makan malam,
 aku pn bosan so biler bosan marilah mem'baking' hikhik..
camne badan xnaik nad.. hahahaha..
bukan aku mkn sume... aku buat muffin yg hubby makan..
xnk la aku buat kek yg aku sorg jer leh makan kan..
cm kek coklat ker... yum yum..aku sorg jer pun yg makan so aku malas wat sbb nnt aku mkn banyak
sgt xbagus tuk kesihatan..huhuhu
 my favvy is a cake......nk wat cmner..
 muffin pn serupa kek aper... just dlm cawan comel jer..:)
ala, luper nk tgkp pic cmner ghupe paras blueberry muffin tu
 mgkin sbb dh biasa buat so harus malas...hikhik..
bygkan sendiri suda tp ofkos sedap n menggiurkan sbbny aku buat pakai tepung muffin segere....ekekeke xpyh ssh nk sukat tepung segala kan cmpurkan telur,air n minyak jer..
 minyak tu fungsinya menggantikan butter pakai minyak pun muffin tu rasa moist ape...
 nnt la, klu teringat aku tgkp pic tunjuk k... daaaa..



0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels