CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

28 January 2013

Kisahku Dengan Udang Lipan

Salam 1 Malaysia..ekekeke
Permulaan hari isnin yg agak kelam kabut ckit..
sampai2 opis, bancuh milo n mkn roti yg aku tapau dri rumah
ri ni aku sempat tapau roti gard jer
tu pun, peanut butter aku bwk jer ngn botol2nya skali..
hahaha
tahap xsempat dh tu, masukkan roti dlm tuppewr,
capai botol p. butter terus masuk paper bag

pastu siap mkn terus bergegas*hamboi sampai bergegas padahal terkedek-kedek jer pun
print statistik tuk metg bulanan
sptutnya kul 9 tapi aku masuk lambt ckit tadi
9.30 gak baru mula
abis meetg kul 11 baru ni la aku nk bertenang pun
bukak email bagai
cek semua kje
lepaskan lelah sbb duk crik org saner2 sini
pg bayar kutu la, kutip hutg la..
byk no urusan kemasyarakatan aku ni..heheheh

ku xtau la nk cte aper, ha cte sal mkn lagi boleh?
lost idea ni lgipun kte hari2 mkn kn...
smlm ptg pg beli lauk basah kt pasar tepi jeti
dapatlah penuhkan stok dlm freezer...
beli sotong, siakanp, lala n udang lipan..
WHAAATTT??UDANG LIPANN..??
Relekkkkksssss...korang xsalah dengar la...
pada saper yg tau, mgkin xkesah tp laki aku sendiri pn xpernah dgr...
siap geli lagi nk mkn
bagus yer bang, aku mkn sorg.puas hati

jap aku google pic nya
smlm pas gorg aku lahap terus
lupa nk snap



nmpk tak..dia ada cm rupa lipan sikit
tp badan dia cm udang
mungkin ada sesetengah org ase geli nk mkn sbb dia mmbayangkan mcm2...
simpan sume imaginasi korg yer
sbb binatang ni boleh dimakan
sedap lagi!
ase cm udang jer..



aku suka gorg kunyit jer
n ratah
sbb nk mkn dgn nasik x syiok
nk kupas bagaikn
so mengganggu kosentrasi mkn nasik
so haruslah mkn lauk lain dulu
pastu ratah

tapi smlm aku gorg n ratah je
xmkn ngn pape pn
mkn sorg
ada lah gorg dlm 6 ekor
ala,,kulit jer besar
tp isi bukan byk cm udang biasa....







0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels