CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

16 January 2013

Segar Otak & Muka Ceria Di Hari Jadi

Muka ceria ding dong ding dong...
hehehehe...segar otak aku bgn pagi wpn mata ada sikit kelat
punya la awal aku tido smlm...
ase dlm 10 lebih aku dh terlentuk
mase tu aku layan youtube UAI
tau2 tersedar laki kejut suh masuk bilik
hf pun tersembam kt muka...
asal ntah ngantuk giler smlm
klu ikutkn mata dri maghrib aku dh ngntuk giler
tp gagahkn diri teman RR mkn..
si baik dia nk masak smlm
katanya tggu dia cuti, dia nk masak sotong style indon
aku tukang sedia bahan jer
mmg xlarat sungguh la haku
jadi tukang masak nasi jer
klu la hari2 cmtu kan best,
ada org masak kt rumah
balik rumah tau2 dh siap sumenya..
ada sape2 nk jadi pembantu rumah free...kuikui
berangan xsudah...

hari ni baru perah otak nk masak per
mlm ni ada pasar mlm kt area rumah
tp xtau nk mkn per
muak lak ngn menu pasar mlm
so pagi tadi sblm pg kje,
kuarkan siakap dri frozen n letak kt belah chill
balik nnt senang la nk msk, xsekeras batu sgt
menu yg terpk di batu jemala kepala aku ni adalah siakap stim sajo
lame dh xmkn masak tu
ahad semalam pg pasar tani beli siakap sekor yg kecik jer
rm9 sekor
siap aku suh potong 2 n siang
mmg plan buat 2 kali masak
mkn berdua so mmg cukup jer

So marilah dihidangkan dgn muka tuan rumah
pic diambil dipagi hari odw pg kje
di hari jadi ku yg ke-27...
lagipun lama dh xtepek pic sendiri kan..:p



0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels