CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

17 January 2011

Apa Yang Ada Tu?

Hehehe..tajuk entry cam melalut jer..
Apa yang ada?ada apa tu??hehehe..
kasi pening pale ckit...

malas nak explain..
layan je la pic ni..
penghuni tetap mejaku..


NO 1 --> cam biase la, mesti la ada pc kan..kalau xde pc cmner nak buat kerja...nak buat claim, nak buat surat..n paling penting nak buat entry..jeng..jeng..jeng...ok seterusanya...


NO 2 --> telefon.xsemua meja ada tepon sbb ofis aku ni kecik jer.n meja aku terpilih tuk letak tepon ni sbb paling dekat ngn soket.n secara xlangsungnya aku ni operator jawab tepon la..xpe, kjer sampingan.xdpt duit, dapat pahala..*sedapkan ati sendiri..ok,next!ha..aku luper..!!(terikut lawak nazmi lak)tgk semula pic diatas, ada control ekon kan..so mmg di tempat aku ni la letaknya bende alah tu..walaupun aku dh cube letak kt tempat lain tp dia akhirnya akan kembali ke meja aku jugak..(cam sireh pulang ke ganggang)..dh la tu melalut..




NO 3 & 4 --> bekas pen dan isinya jugak note kecik...kalau dah jawab tepon tu mmg kene ada nota kecik la.kadang2 ada org nak cek kes la, kene ambik no ic dulu.klu xde mmg menggagau la aku mencarik cebisan2 kertas nak tumpang tulis..jd kelam kabut la cam selalu.sejak ada benda ni jd terurus la ckit..n maner aku dapat bende2 comel ni ?bekas pen tu hadiah dari budak2 praktikal n nota cute ni lak aku dapat mase bg derma kt umah anak yatim,dia bg wat kenangan.dari simpan baik aku guna.ada gak pekdahnya kan..next!


NO 5 --> ha, 4 pic di atas mmg aksesori wajib diatas meja kerja setiap org tp yg seterusnya HARUS.paham ker maksud harus tu??maknenya selalu gak ada diatas meja org tp xsemua k...agak2 aper y comel atas tu ha??pandai pun...tempat letak hf...murah jer taw.RM5.boz aku tolong belikan mase dia pg bertugas kt Penjara Penor.geram jer kan, comel..


NO 6 --> benda alah ni xleh jampi taw, tak kannya dia nak kuar pmpuan sihir y akan ckp ko pmpn tercantik kt dunia ni..mmg tak kan la...tp korang jgn xtau, bkn pmpn je yg tgk guna benda ni taw, laki pun same kan...biase la, laki skg ni kan mementingkan penampilan..


NO 7 --> ni teddy bear y fwen aku hadiahkan mase konvo dulu..aku simpan lagi taw sbb dia cute!sume brg atas meja aku ni mmg cute lah!nampak cantik jer meja biler ader brg2 cute ni atas meja tp bler kjer byk...

cmni la jadinya...ha..jd xcomel dh sumenya....ada aku kesah?!


PEACE!


http://www.emocutez.com

sayonara...:-)


0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels