CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

05 January 2011

Sempena Tahun Baru 2011

Baru berkesempatan nak upload pic spek baru aku. Sempena tahun baru ni, aku pun dengan rasminya menukar spek mata lama aku yang berusia 1 tahun 1/2.hehehe..bukan sajer2 jer tau. yang lama dah longgar.mmg xbesh pkai.siapa yang pkai spek mesti tau cmner xbeshnya pkai spek yg longgar..kebetulan ada promotion tuk akhir tahun. macam tau2 jer aku ni mmg tengah pikir2 nak buat spek baru ...hehehe...

Ni rupa spek mata aku DULU..


pas tu biler aku godek2 pic dlm folder ni, aku jumpa lak pic aku ngn spek mata sblm y dulu. maknanya dulu sblm dulu(korang paham ker?)...dgn kate lain ni la spek aku sblm y di ats ni...meh tgk meh..


ni pic mase aku bljr kt kolej dulu..kiranya student life la nehh..ermm posing same jer kan..ermm aku mmg serasi ngn posing cmtu..mgkin boleh menyorokkan bentuk  muka aku yang agak chubby tu..hehehe..

JENG..JENG..JENG...

dan ini spek tahun baru 2011....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
TADAAAA.......



Dan ini dari pandangan sisi



cantik tak bingkai ni dari tepi..ni la buat aku tertarik nak memilikinya..(cewahh..ayat skema lak..xpe, dh dapat pun nadia)..penjual tu kata ni pattern baru sbb tu diskaun ckit jer, dlm 30%.ntah yer, ntah tidak.kdg2 penjual ni sjer je nak bgtau sesuatu brg tu paling latest spy org berminat nak beli..what ever la..

kali ni minat spek design separuh lak..dh jemu dah pakai yang xde bingkai..
asenya lebih matured kowt..tp yer ker??

meh tgk kdn mukaku biler spek ini dipakai oleh tuannya iaitu aku..



kali ni versi lain pulak yer aku posing...amacam, ok tak ngan bentuk muka aku ni..??
hehhehe*senyum malu2 sampai merah pipi..


http://www.emocutez.com
sayonara...:-)

Labels