CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

12 June 2011

Zaman Study Part 2

Ha.... meh meh kita sambung lagi tgk pic aku masa zaman suci murni dulu...


Suci tak muka aku uols.....huwahuwa..waktu ni kitorg ngan siap2 nak bergambr reramai..ala, biasa la kan, biler dh hujung2 nak abis bljr ada tgkp gmbr tuk kenang2an..so sempat la perasan jadi peguam syarie kejap..peace..:-p





Kan dah kata, perasan lawyer tadi...jgn muntah yer uols..doakan la aku ni dpt smbung deg n ambik peksa jdi lawyer...hehhe..see, dgn BFF aku jugak..tp skg BFF aku ni kt Mesir ikut huby dia sambung bljr..so dia jauh di sana.miss u la Jemmy!


Last pic, korang leh agak kan kt maner pic ni diambil..tgk, tgh muncung2 aku siapkan kjer tu. ni la akibat x siapkan kjer awal2. dah nak mula kelas baru terhegeh2 meniru..:-p. aku tak reti sgt bahasa arab sbb tu semedang intai eksesais BFF aku tu. hehehe. student contoh...*tgn di dada mata ke atas..:-p



p/s: di manakah lagi rakan2 ku yg lain?

3 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Ayen...

memang suci murni je muka masa ni kan tp sekarang ni pun suci jugak,hahaha...

bunga

hahaha..sama la..bunga pun bila masuk kelas baru terhegeh nak meniru kerja rumah ni.ahh

Redbloodsnow

alololo..mmg suci weh muka.soooo innocent look! hehehe

Labels