CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

16 November 2011

Jemputan Ke Majlis Bezday

haisyy...lama peram n3 ni..huhuhu..
30hb 10 ri tu aku hadir setelah dijemput oleh Puan Ena Qalinsya ke majlis bezday anak bongsunya...
semua anak2 dia perempuan u...
yang bezday party dua putri dia ari tu aku xdapat pegi so kali ni mmg pasang niat nak pegi jugak la kan...
nnt sapa lak nak habiskan mknn kt umah dia..kuikuikui

benti t.lite posing jap..
tema adalah merah hitamm hohoho..

menepati tema kan..hikhik
macam tau2 jer aku slalu pkai baju warna tu so xpening sgt la kan crik baju..
aku ni mmg jrg pegi majlis2 cmni..
so baju pun nan ado sgt...
jarang beli baju cm org tu..hehehhe

sampai sana area kul 2 ptg sbb aku pikir kang abis jer leh terus pegi kedai..
siap2 barang nak niaga..
n im alone k ptg tu..

jalan masuk ke Taman guru
sampai depan umah..terlindung dgn pokok..jalan masuk rumahnya antara dua kete putih tu

dua org lagi putrinya
Cukup susah nak ambik pic bezday girl ni sbb dia xmau sgt dgn org...
pastu klu suruh posing mesti nak sengetkan pala n pejam mata sebelah..hehehe..
budak2, kecik2 lagi dh tau makna posing...

tgk, mula2 lari
biler maknya panggil baru nak dtg..sempat lagi kenyit mata
cubaan kedua..tetap senget pala n kenyit mata
ha, dapat jugak yg penuh, ni pun sbb tak ckp nak ambik..main candid jer
menu ptg tu nasi ayam dimasak tuan umah, ada seri muka, bubur kacang n kek..
semuanya aku rasa sbb aku tgh lapa mase tu..hehhe..
biler la aku tak lapa kan...




ni dia tuan rumah..Ena Qalinsya.exopismate aku


muka kenyang mawu pegi kedai..

daaa....:-)



2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Unknown

hahahah ampehhh..
kalo tau gambo tak lawo, kompem suh amik smp lawo ekekeke

Nadyahoney

kehkehkeh..sbb tu malas ckp..nnt letih ambik gmbr..hehe

Labels