CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

02 November 2011

Semuanya Nak Bagi Naik Angin!

mlm tadi ntah apa ntah..semua bende jadi se'celaka'...
balik umah awal,
bajek boleh tido awal tapi sampai umah tgk kunci tertinggal..

tanya hubby dia kte aku trtinggal kt pintu pagar masa nak pegi kerja pagi tadi...
n dia bwk pegi kedai..
pastu lupa nak bg kt aku sblm balik...WTFFFF!!!

sakit ati aku merambus pada siapa pun aku tak tau...
tp mmg bengang la..

dah la kene tido dlm kete sebelum tggu hubby balik,
nak tido pun xleh..
ada budak2 lepak sblh rumah aku ni...
menyembang smpi aku xleh tido...
bdn n pikiran dh la letih!
dgn nak terkencing lagi....
memang menguji kesabaran aku...

pulak tu nak masuk parking ada keta sial mana ntah duk kacau laluan aku nak masuk parking..
duk cantik jer parking bwh pokok dpn umah aku....fuuuhhh...
mmg angin satu bdn betul!

hubby balik jer, aku masuk bilik.
mandi ala kadar n siap2 nak tido.
tak aku layan dia nak buat lawak bodo ker ape ker..

tak larat dh wei, kul 1 lebih dh mase tu...
mmg tido dlm sakit ati la aku mlm tadi..
tp xtau nak salah kan sapa....

4 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Ayen...

Hahahahahaha....marah betul gayenya kali ni.sabor jelaa pn nadyahoney yek,nak wat guane.sian kat cik hubby mesti dia pun kecewa sbb buat lawak xde org nak suka semlm,kuikuikui...

hamzah ian

ayoo.. maroh benor nampak tu.. sabor2 ye

~nadyahoney~

@Ayen...
huhu..dia buat lawak sorg2..cian dia

~nadyahoney~

@hamzah ian
mmg marah pun..tp xleh nak salahkan saper2 gak

Labels