CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

09 November 2011

Simptom Badanku

lately ni sejak sebulan dua ni...
keadaan cuaca xmenentu...
kejap hujan lebat giler, kejap panas terik..
memang cuaca tak bole dijangka..
badan aku pun terkejut...


-suhu badan tak menentu
-asyik sakit perut macam nak keluar, tapi tak keluar-keluar
-kerap kencing dari selalu
-tekanan darah tinggi,mgkin byk pk (wpn xcheak tp aku tau darah aku naik sbb aku mmg ada keturunan darah tinggi.b4 dis pun pernah cek n doc ckp aku kene jaga2 mkn n jgn stress)
-selsema (hingus kdg2 berdarah), sakit tekak(kdg2 ok kdg2 tak)...batuk pun kdg2 truk kdg2 ok..
-cepat pening, mungkin sebab high blood pressure kan n kdg2 senang cepat dpt migrain biler pk byk...
-perut xboleh kosong lama, kene mkn wpn sekeping biskut.klu tak pening n nak muntah..
 
p/s: yg hingus darah tu baru je dlm 2-3 hari ni..naper ha, korang tau tak?risau lak aku..
 

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels