CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

22 November 2011

Try Menu Baru

semalam mmg saat yg suspen betul la..aku layan bola bile ader mood..so smlm mood ada, asyik tukar2 chanel la layan movie n bola..biler dh masa tambahan aku tumpu kt bola je. ye la kan, xmenang2, debor jugak...aku tgk bola sorang2 jer smlm kat umah..tu pun aku dh jerit biler gol...hahaha...tp rumah depan aku tu lagi la kuat jeritnya..budak2 bujang kn..huhuhu..tahniah Harimau Malaya...!!xsia2 aku tahan mata ngantuk sbb nak tggu goal tau..heheh..tapi sempat la cuba resepi baru nak jual kt kedai..sambil tgk bola sambil mkn..hehehe...ni pic resepinya tp aku google jer..ader masa aku upload pic yang betul nya..peace!

google






2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Ayen...

Mcm best je,nanti boleh rasa free dulu ke?huhuhu...

Mama Gee

kalo ari ujan kan...ptg2..yg terfikir mesti burger/roti john panas...naper ntah...hik3

Labels