CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

15 November 2010

MesTi teNGokk

aku cube mengambil masa tuk menulis entry ni..sbb dh lamer asenya xpublish entry baru..lagipun aku kdg2 ase entry aku ni masih kurg 'menyengat' dari entry org lain y dh lamer menulis blog hehhe...merendah diri la pulakk..

oh yarr..sepanjg minggu lepas aku lebih senang blok walking shj smbil menambah apa y patut untuk blog aku ni..tp xde la cantik sgt pn kann..ermm kali ni aku ase nk share salah satu minat aku selain dari resepi, kucing n internet iaitu tgk tv..hahaha..ni minat cm budak2 jerr kan..tp aku ader satu program y mmg aku minat giler...sgl macam prog y berunsur REALITY SHOW...haaa, bile aku sebut reality show mesti korg dh terbayang AF kan..ermm aku kurg minat unsur hiburan cmtu..skarg ni ngah glam Mari Menari n ntah aper ntah lagi...

aku lebih meminati reality show tentg ermmm whatever la janji bkn nya hiburan.. k antara prog y aku sentiase ikuti ialah :-(ikut rangking minat aku dari y tersgt minat k)

1## AMAZING RACE ASIA


ni prog y aku plg suke n xmiss tgk (wpn kt astro brulag berpuluh kali spnjg minggu..)
ase xcomplete jer klu xtgk..aku mesti la sokong psgn dri m'sia kan lagipun diorg ader potensi menang sbb dh beberapa kali pemenang 1 tiap kali smpi kt satu2 hentian..y kurg aku minat psgn m'sia y suami isteri tu tp aku mls nk komen byk sbb dh terkeluar pun...lagi y mmg ada potensi menang pasangan Richad & psgn cina singapore tu..Michelle n psgn dia..mmg saingan y sengit..lagi satu y aku minat tgk rancangan ni sbb bile pg kt tempat y jauh2(tentu la luar negara y biler aku ntah aku akan pg), cabarannya akan mengikut budaya dan adat setempat tu.mmg kdg2 diluar dugaan..n aku aser mmg aser geram jer nk join..siap angan2 lagi ngn hubby aku klu aku nk join nk ajak saper pergi..angan2 saja..huhh..

2## THE BIGGEST LOSER

haa..y ni aku minat sbb mgkin nk ambik smgt nk turunkan berat badan jugak kot..(cet, bersenam sehari dua pastu malas..apa la..)tp mmg betull..aku salute ar diorg ni punya smgt...dri y berat beratus kg pun leh kurg..tp mmg kene maintain ar mkn n senam..y siri org puteh pun aku suker tgk gak..mmg leh buat inspiration la..hahahahha(bler la smgt aku nk dtg ni)..

3## AMERIKA NEXT TOP MODEL


yang ni salah satu pic dri photoshoot diorg kt italy..aku suke tgk sbb aku leh tau cara hidup golongn model ni..yer la, saper tak suker tgk benda cantik kan..pastu leh tgk make up n fesyen diorg y cantik..mmg vouge d vas la..

4## TOP CHEF & HELL'S KITCHEN
yang ni pulak rancangan masak..sbb aku suke mkn..hakhak..nak try resepi diorg mmg xreti la..tp aku suke tgk care diorg sediakan mknn..klu kiter masak kt umah bknnya nk hias cm diorg pun kan..perjalanan top chef lbh 'aman' berbanding hell's kitchen..hahah..saper pnh tgk mesti tau cmner.nama dia pn cmtu kan mmg layak la dipanggil HELL..chef dia mmg buat peserta cm dlm HELL..

aku aser y tu jer la kot highest rating fav aku..
nnt klu panjg2 org malas bc laks..see u da.. 

sayonara...:-)

p/s:so aper prog fav korg lak yerr..??leave me comment so i can know ur fav prog too..:-)

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels