CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

30 November 2010

Morning Tuesday..

morning sume kawan2...harap mood kite xmendung mcm cuaca kt kuantan pg ni. renyai n berangin. actually x baper ader idea nak tulis sbb ase mcm pening lalat dtg keje ari ni. nak kata xckup tido xjugak, just mgkin kepala ni serabut ckit kowt..byk benda nak kene pk

biase la, bkn nama manusia klu kita ni xde masalah. klu kita xkacau org pun, org lak kacau kte. so bler masalah nak selesai kalau camni... tp tu la lumrah alam ni. bkn tiap saat kte bahagia. kadang2 kte diatas, kdg2 kte dibawah.

ada kejadian y kite xjangka akan berlaku. bler kite alami, kte ase kite la manusia paling malang kt dunia ni. tp bler muhasabah diri balik, tuhan xkan bg ujian pada umat dia y xmampu. pasti ada jalan penyelesaiannya..tu mmg janji tuhan. cuma kte kene ikhlaskan hati tuk terima ujian tu dgn penuh kesabaran dan ketabahan.

harap tuhan ikhlaskan hati aku dalam menempuh ranjau hidup ni.. dan moga masih ada peluang tuk aku baiki keadaan sebelum terlambat..

AKU TAHU TUHAN SAYANGKAN AKU SEBAB TU DIA BAGI AKU DUGAAN NI..
http://www.emocutez.com

sayonara...:-)

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels