CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

30 November 2010

Kan dah selamat..

akhirnya sakit hati dan tension terlepas jua. aku dah jual hf aku tu kt kedai dgn harga RM280 untuk full set..ingt aku saje2 ker jual hf tu..aku jual sbb asyik hang jer..pastu bler mode ready dia tukar ke mode camera scr automatik pulak..slalu sgt cmtu..so dgn separuh rela aku jual jer hf tu..i pkai satu lagi hf y mmg dh lamer xpkai..bersarang atas almari jer..so aku ase insaf dh la nak membazir beli2 hf ni bagai..y ader pun xpkai lagi..xrosak beli baru..so mmg MEMBAZIR la aku ni..syohh2!!pg la sifat MAZMUMAH...



hf ni besh, sume ader..siap ader 2 housing free lagi tp apa kan daya..


sayonara...:-)

2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Anonymous

wah.. dah jadi warna pink plak blog ko ni

Nadyahoney

ha tu la, dh lame xsinggah kan..kang bler ko lawat skali lagi warna lain laks

Labels