CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

26 November 2010

Cerita Dari Sini

cuber teka ikan ape?
mesti korang tau kan ni ikan aper..hehehe
betuuulllll....IKAN PATIN..
sbb aper aku letak ikan patin...sbbnya kan smlm aku pegi Temerloh..fuhh..
jauhnya..dkt 2 jam jgk la dri kuantan klu ikut highway
nasib baik bkn aku y bwk kete
balik ofis pun dh lewat so xdapat la update blog

klu ikutkan aku ni menggantikan org jer..wakil dari unit aku..
tp ok gak sbb bler dah smpai cni
x sah kalau xmakan masak Lemak Tempoyak IKAN PATIN...


aku pinjam kt google
 hehhhe..tu la y femesnya kt temerloh ni..
nak crik y sedap kene pg makan kt tepi sg..
kt ctu mmg byk kedai y masak gulai lemak ikan patin ni
tp kali ni aku pg meeting xsinggah la kt kedai2 yg byk tepi sg tu..
sbb aper nak tau?
sbb lauk makan tghari tuk meetg td ialah masak lemak tempoyak ikan patin la..hehehe

tu jer la part y besh klu pg meetg..
sbb mkn free..
ialah korang ingt ikan patin ni murah?
seketul ikan harga dalam RM7 - Rm12 tau..tu xtermasuk lauk lain lagi

tp walau mahal xkesah la..
bkn slalu dpt mkn ikan patin pun
kt temerloh lak tu..
so klu ade sesiapa dtg ke Temerloh
kene singgah kt kedai2 mkn tepi sg tu, pekena ikan patin dulu...baru la ada uuummppphhh...!!!

http://www.emocutez.com
sayonara...:-)

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels