CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

11 March 2011

Berkelah At Sg. Tekala

idea..mehla idea..
kering pulak idea aku nak wat entry pagi ni..

biler selongkar pic2 dlm pc ni 
maka aku terjumpa lah pic aku ngn kawan2 pg berkelah mase study dulu..
bestnya lah mase study dulu kan..
lagi2 klu housemate satu kepala..
mmg happy abis la..
ni pic kitorang pg mandi kt sg. tekala..
dekat je ngan tmpat bljr aku dulu
dlm stgh jam je, lagi2 naik mtr..
mmg HARUS la terjah selalu biler tension kan..


ni la dia kndraan yg byk berjasa sms aku study dulu..

sampai2 jer bergmbr dlu ngn bestfwen aku ni yer

tgk, siap bwk nasik bungkus lagi tu
boleh bertahan duduk atas dahan pokok dlm air
ha..yg ni bestfwen aku y kt kg..bwk jugak pg tmpat ni
ni ngan salah sorang housemate aku jugak
sekarang ni klu nak pg jalan berkelah ngn kwn2 cmni punyalah bercinta..
ada je halangannya..last2 xjdi..

tu yg ase rindu jer bler tgk pic2 zaman bujang camni..


sayonara...:-)

Labels