CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

16 March 2011

Saja Tak Nak Mengaku

hehehe..sebenarnya aku RINDU...

tapi nape ntah aku xnak ngaku ngan dia...

dalam fon pun biler dia tanya byk kali, rindu atau tak tp aku tetap jawab TAK RINDUUU..

hehehhe..ngade2 kan..wpn dia tau aku RINDU, 

siap ejek lagi kata aku tipu tp aku tetap xnak ngaku...(senyum sipu2)

http://www.emocutez.com

ntah la, ase malu lak nak ngaku wpn dh dekat 2 tahun kawen...korang pernah tak rase camtu...


sayonara...:-)

3 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

AkuAnakMuda...

Org pompuan je kot ade sikap gitu...

ardinihumaira

dni takyah dia tanya dni cakap dni rindu hehe

~nadyahoney~

AAM : xsemua pmpuan n kdg lelaki pun ader cam tu
dini:dulu masa sblm kawen, mmg ngaku tp pas kawen sje jer xmau ngaku sgt..

Labels