CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

30 March 2011

Dah Berganti Dah..

Korang nak tau tak aper yang berganti?
Ermm dah dua minggu taw xdapat tgk tv
Sebabnya tak pasal2 ASTRO kt umah wat hal..
btul2 ptg nak tgk Final Raja Lawak baru2 ni..
Memang bengang la waktu tu

Waktu lain tak nak lak rosak..
memang cibaissss la...ala tercarut laks...:-p
pastu biler kol mmber suami (sbb suami jual astro jugak)
dia ckp better tukar BEYOND sbb klu nak ganti dekoder astro biasa kene bayar dekat 2 rat pulak
klu BEYOND free jer..
so kene tunggu la tecn tu dtg



Dan setelah hampir 2 minggu
iaitu petang semalam dlm kul 5.30 ptg, baru lak tecn Astro dtg pasang..
puas ati aku..
pas ni nak rosak ke, nak pindah ker, aku tak bayar paper dah...
ye la, bil pun bulan2 kene byr, ni bile ada pape kene byr lagi tp biler psg BEYOND ni xpyh dah nak byr paper klu rosak ke, nak pindah ker...

ni kotak dia..sory la, pic xjelas sbb hf cap ayam


dekoder dia camni k..nmpk canggih cikit dari yg lama
sory la pic gelap cikit..ni buku panduan dia..aku pun kene refer citu sbb function control dia lain dari y lama

ha, ni la control dia,nampak kan, lain cikit dari yg lama
ha, ni pic clear cikit yer...

Astro yg lama list rancangan sehari je kan, tp Beyond ni leh tau sampai 7 hari ko..
Puaihh gak la tgk list rancangan..
Aku belum sempat capture lgi info dia sbb smlm tgk tv kejap jer
Nanti klu dah ada aku update k...

Dan untuk sape2 yg xpkai tv HD pun xpe sbb gambar pun mmg nampak sedikit jelas dari yg astro lama
Kalau ada tv HD lagi bonus la..mmg sebijik2 la nmpak titik air tu

Kalau ujan pun mmg kejap jer sangkut sbb piring dia lebih besar dari y lama

ermm tunggu la lama sikit, nnt aku update lak apa yg best n xbest Beyond ni yer...


sayonara...:-)

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels