CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

31 March 2011

Nasi Minyak

tadi baru balik makan nasik minyak kt Tanjung Api..
Siapa org Kuantan mesti tau tempat Nasi Minyak yg glemer kt ctu

ni nasik minyak ayam merah

ekceli dah lama xpg mkn situ..
tp biler pg ase sentap pulakk..
sebab aku ase xsebest cam dlu dah nasik dia..
Harapkan org ramai jer tp dah kurang sedap

frust jugak la sbb aku harap dpt ase kesedapan nasik minyak cam dlu
tuk pengetahuan uols, sejak aku duk Kuantan ni, menu pagi aku dah berubah..
pagi mkn berat mcm nasik minyak org nasi kerabu or nasi campur sbb tghari aku tak lunch berat dah

nasik kerabu daging bakar

nasik campur

memang berbeza bile duk pantai timur ni
kt sini, nasi minyak pun org mkn pagi2 kan..
kalau kt selangor n melaka dulu, mmg susah nak dapat la...

Lain tempat lain budaya kan..
tapi aku seronok duk tempat yg berbeza ni sbb aku jenis yg senang serasi 
mudah terima benda baru

UOLS BOLEH KER??


sayonara...:-)

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels