CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

24 April 2011

Berangkat

Ecehh..nak pegi mana la aku ni sampai nak tulis camtu kan..ewahh..
Pg KL jer pun tp oleh kerana dah lama xkursus jauh camni, ase berat lak nak tinggalkan rumah
Lagi2 opis..(sebenarnya kwn2 yg giler kt opis tu)eceh2...


Rindu la korang...wakakaka..
Kang ada org nak muntah lak baca nanti..
Aku berkursus kt bangi...walawehh rindu sama bangi loh..
Tempat aku menetap dulu
Leh la jln2 n lepak tmpat slalu...:-p

Aku kursus 4 ari dari 25-28/4 pastu 29 cuti...hahaha
nak rehat puas2 kt umah..
Oleh kerana xmasuk ofis lama, mungkin aku akan jarang update blog
Maklumla, rumah eden mano ado line internet..kan umah den dlm utan
Sebab tu update n BW kt opis jer
Tp klu kt hostel tmpat kursus ada wifi, mmg bagus la..
Tgk la kang, klu terupdate maknanya internet ada la...

Chow....

Labels