CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

08 April 2011

Sebab Perut Lelaki Buncit Selepas Kahwin

Selalu kan bila seseorg lelaki tu berkahwin, perut diorang akan mula meninggi sikit demi sikit kan..?
betul ker fenomena tu..??ermm kebanyakan mmg selalu aku perhatikan cam tu tp xsemua k..hubby aku xnaik lak pewot dia...klu laki y pewot naik tu sbb cukup mkn jd aku ni xbg laki aku mkan ker..??hehhe..aku masak sedap2 taw..heheheh
Info yg aku nak share ni aku terjumpa kt satu blog ni
Info yg cukup berguna untuk sesiapa yg belum dan sudah berumahtangga...
Tentang faktor yg mempengaruhi 'kebuncitan' perut lelaki slps kawen.


____________________________________________

"Air zat isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa proses hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalamandan sekali gus akan mudah membuatkan mereka buncit. Semua lelaki tidak dapat lari dari permasalahan ini. Faktor ini juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang. Namun jika aktiviti sekstidak dilakukan dalam waktu tempoh yang lama buat seseorang lelaki yang pernah berkahwin, perut mereka akan kembali kendur manakala zakar pula akan mula mengecut malah kulit zakar akan mengering. Ini banyak berlaku kepada lelaki yang telah bercerai,mereka yang telah lama menduda ataupun mereka yang sudah lama tidak melakukan hubungan seks bersama pasangan."
 
 
"Berlainan dengan wanita. Wanita yang sudah berkahwin dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan punya mood yang lebih baik. Kulit isteri yang lebih lembut dikatakan berlaku hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan khasiat yang terhasil dari pundi couper lelaki. Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat ianya juga akanbersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap kedalam tubuh isteri. Oleh itu wanita yang telah berumah tangga dan kerap menerima pancutan sperma suami cenderung mempunyai kulit yang lebih gebu dan lembab. Dalam Islam juga tempoh edah itu diberi kerana air mani bekas suami masih berada dalam tubuh isteri untuk diserap dalam tempoh beberapa minggu selepas hubungan kelamin yang terakhir sebelum penceraian berlaku. Ini untuk memastikan tidak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus berkahwin lain dan terus melakukan hubungan seks dengan lelaki lain sebaik sahaja bercerai. Ada juga pendapat bahawa kebaikan air mani itu juga dapat dilihatpada rambut isteri yang semakin hitam dan berkilat.  
 
 
Campuran sperma suami di dalam tubuh isteri juga akan menghasilkan berjuta-juta hormon yang akan membuat wanita lebih ceria dan gembira. Berbanding wanita bujang atau yang menjanda, mereka dikatakan lebih mudah marah,kurang mood dan selalu tertekan,"
 
_____________________________________________________
 
 
p/s: perkahwinan banyak kelebihannya tak kiralah pada perempuan atau lelaki..:-) 
 
 

sayonara...:-)

8 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

THE LEKAT LEKIT STORY

buncit??? x mau la hubby buncit

alinac lover

info best :)

alfa juliet

sy pun tak mau..kena exercise banyak2 la gitu

Sekamar Rindu

salam...

waahhhh...bestnya entri ini...:)

[p@kcikLie] : [ mamaDiana]

bertuahnya org yg dah berkahwen ni..tp lg buncit lg nampak kemesraannya nt..huhu sendiri mau ingat..mesti ada sbb lain isteri membiarkan suaminya terus membuncit..haaha.

@pakcikLie

~nadyahoney~

lekit:hehehe..tp klu buncit maknanya dia tu bahagia
alinac:mmg info y berguna
alfa:tawu xpe..org pmpn pun kene xsersice jgk
rindu::-)
mamadiana: makan pakai terjaga, mawu xbuncit

Wan Adawiyah

fuyoooo betul nape saya xperasan pun kulit muka makin gebu n cerah...h3h3

norinaomar

patutlah kawan saya kata lepas kawen gerenti dah takde jerawat ko tu..mula2 tak faham sekarang baru fahim..

Labels