CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

22 April 2011

Kene Bambu

Hangin betul aku..
Tak pasal2 kene marah
yes, aku tau dia perlukan duit..
Tapi xperlu lah marah aku...

Bukan salah aku pun ex laki dia xbyr




Kita dah tolong semampu mungkin
Ingt kita ni saje je ker nak susahkan dia
Undang2 kene ikut la..
Ingat boleh penjarakan org suka2 ker




Kene failkan dulu ke mahkamah
Kene dapatkan perintah dulu
barulah bole sumbat laki xguna tu ke penjara




Aku sedar tugas kami membantu isteri2 malang yg mana suami xbyr nafkah
Tapi kami bantu pun setakat terdaya
Bukan boleh cekik leher, pecah rumah atau tangkap dia biler terjumpa tgh jalan
Negara kita ada undang2
Memang undang2 ni kdgkala menyusahkan tp menyusahkan sekejap jer...
Lepas tu biler ikut jalan y betul senanglah nak buat aper lepas tu..




Nak sumbat penjara bape bulan pun...ikut suka la
Ni biler aku nak terangkan, duk bambu aku kata xde aper2 tindakan la
Ingat aper, main redah jer ke nak ambik aper2 tindakan....wwttttffffffkkk....



4 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Nor_Emylin

congrat menang contest Lin...tinggalkan email kat post entry blog lin eh....congrat lagi sekali...:-)

AkuAnakMuda...

Sabo jelaa....

Qaseh dalia adelia

hehe sabar je lah ,..kdg manusia ni bila tak mampu bersabar semua org di marah

~nadyahoney~

Emylin:wahh, menang ker...bestnya..1 time menang contest ni..tq lin..
AAM:mmg saba la, klu tak dh lama maki dia blik
Qaseh:yer la, tp kita pun tau marah gak..

Labels