CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

27 April 2011

Kursus Day 3

Dah 3 ari rupanya...kejap jer ase
Tadi kelas tentang tajuk Anak Istimewa dan Penderaan dalam rumahtangga

Byk jugak la input yg aku dapat lagi2 yg anak istimewa tu sbb penceramahnya timbalan mufti negeri sembilan
Tengok sekali orgnya macam garang tapi biler dh bercakap..sumpah, mmg lawak...

Haishhh..kene siapkan perot pulak ptg ni sbb slot utk ptg ni adalah utk penceramai yg lagi lawak giler
nasib baik xguling2 gelak jer
Tu sebab kot dia letak petang, spy xngantukk
macam yg penceramah tu ckp..halangan yg paling besar adalah mendengar ceramah selepas pukul dua...
Ada sapa stju dgn statment tu??:-p



4 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

AkuAnakMuda...

kwn setuju sbb mcm gak kat skolah klu dlm lab biasenye lepas pkl 1 baik buat eksperimen barulaa budak2 x ngantuk.klu ngajor jgk,dlm 100% mgkin 5/10% je yg masuk dlm kpale....

Mama Gee

setuju..mmg betul tu....kalo dpt penceramah ibarat membaca..atau mmg betul2 baca sejibik2 dr slaid...mak aih...silap2 berdengkurr nnti org2 kt bakang..heee

Ardini Humaira

lama dah dni tak berkursus hehe

~nadyahoney~

AAM:ha..teori tu mmg tetap kan..
mama:klu la camtu, siap kene bawak bantal la jawabnya
dini:sekali-kala kursus mmg best

Labels