CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

02 June 2012

Mid Town Kuantan ~ Esplanade

Ni cte minggu lepas asenya...
haih,mmg lambat cikitla aku nk wat n3..
so satu hari tu balik kje huby ckp sakit tapak kaki so nak crik org urut reflex la kan...
kt kontan ni mane jer ader selain taman kerang n esplanade..
so ke tepi sg tu la kami..sbb mlm kan..lagi pun meriah ckit ctu smbil2 dia urut aku leh cuci mata tgk org jual brg kan...:)

btul2 kat tepi sg kuantan
byk gak gerai2 yg jual...
ni org yg berurutnya...
eh zoom cikit..hehehe hubby kte sedap dia urut..

aku pun tggu la smbil mkn kopok lekor n minum air..pastu duk tepi smbil tgk budak2 kecik main kete bateri..ala, yg cam kt megamall tu..ralit gak la tgk telatah budak2 ni sambil telinga mendengar org karaoke...yg satu lagu RM2 tu..hehehe



kt kontan ni pun ader pkok cm kt i-city

Lepas gak hajat aku kn nak tgk pokok cmni sbb xpernah smpai i city lagi sbb aku jrg balik sel...wpn xbyk bole la dri xde lansungkan...:)

zoom dekat cikit..

Disudahi dgn pic syok sndiri oleh tuan umah..sibuk jer org pandang2 aku tgkp pic sndiri,ape,xprnh tgk org camwho ker...:p


0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels