CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

04 June 2012

Selamat Pagi Isnin Yang Pucat



Mornink uols..slmt berhari isnin yer....
Pagi ni memulakan hari dgn muka pucat..hahaha..
budak ofis ni tegur muka aku pucat jer masuk opis ari ni..
yer la,ri ni dtg angin malas nk pkai gincu,buh bedak jer so mmg cmtu la ghopenya...
so pinjm la lipice budak praktikal punya..sib bek ader...hikhik...

klu time aku mls cmni la,pkai tudung pn main sauk jer,muka pucat xmekap.
harap pkai foundation jer la.yg tu jrg2 miss.sbb klu x mukaku lagi truk..huahuahua..
Malam tadi dtg angin rajin aku wat puding roti.ni kes sbb nak habiskan stok susu cair dlm freezer tu la.penangan wat tart telur yg xjadi.

susu cair xtahan lama dlm freezer klu dh bukak tin dia.so campur sume bahan n bakar jer.siap!
klu nk resepinya korg tgk SINI yer.aku pnh share resepinya dulu.
emm dah kenyang mkn beberapa potngan,bru tringt aiskrim dlm frezzer beku.
lg maveless ar mkn puding roti ngn aiskrim kan..hehehe..
nnt mawu repert blik mkn.hahhaa..
saper lagi yg nk ngabihkan klu bkn aku n huby tp huby aku ni tgk mknn gak,ada yg dia xmkn..
nasib la labu...bwk opis la jwbnya klu ada yg dia xmkn..

ari ni aku ganti pose lagi. insyaallah baru hari yg ke-5.
lambtnya la mawu abis..smpi aku pun xingt dh bape hari yg kene ganti...
so aku akn ganti lebih la...biar lebih dri xcukup kan...:) 






2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

betty

hihi,, xpe xmekap tebal pon2.. jnji dah ade lip ice pon dah manis.. semanis puding roti tu..

hihi,, kl x habis gak puding roti tu,, bagi la betty sikit..

~nadyahoney~

hakhak..xde la muka bole manis cm puding roti tu..hakhak..nnt kene hurung dek semut jer..

Labels