CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

20 June 2012

Selamat Hari Bapa, Abah Tersayang!

 STICKY POST
Wahh..sekejap jer masa berlalu..
Tau2 dah jumpa hari Bapa semula..

Macam2 panggilan yang orang gelar kepada seorg insan ini..
Bapa,ayah,abah,papa,bapak ei(org jawa),daddy n mcm2 lagi la...
Tapi aku panggil ayah aku ABAH..


Aku ase aku paling manja ngn abah berbanding mak.
Mungkin betul kata orang, anak perempuan lebih rapat dengan ayah dia n anak lelaki ngn ibu.
bagi aku abah adalah yg terbaik di DUNIA..hehehe


yer la,dgn dia apa saja aku nak dia bagi..hikhik..
tp xde la aku mintak bende yg aku tau dia xmampu buat tuk aku..

mase kecik2 dulu kan,suka bonceng motor duk belakang abah pegi kedai
sehari sekali jer boleh ikut, sbb nk beli dendang, xpon tora
heheheh..klu ikut pg kedai byk kali pun xleh beli byk kali.kene beli skali jer dlm sehari.
yer la,zaman dulu xcm zaman skg kan..
mase tu adik aku kecik lagi...xpandai nak ikut pg2 kedai..
so abah mmg bwk aku sorg la...
aku pun mase tu dlm umur 5 taun cmtu kot
oh rindunya zaman mase kecik2 cmtu...

pastu biler dah zaman sek men....form 4 ke atas, aku dah mula pkai motor pegi sek
klu kuar umah pg jumpa kawan2 sbb nk siapkn kje ker aper ker kan..
pg jumpa abah sblm kuar sbb nk mtk duit..:D
mtk rm3 dapatlah rm5..heheheh
duit minyak mtr + air..kata aku
abah seluk poket sambil hulur duit + senyum2..
mak lak duk jeling2 sbb dia ase abah bagi byk...hakhak..
mak mmg slalu jeles sbb abah manjakan aku..hehehe :p


Ase cm nak balik kg skg cium tangan abah...:(

SELAMAT HARI BAPA TUK ABAH


Semoga Allah akan terus limpahkan keberkatan dan rahmat sepanjang hayatmu
Aku mohon maaf dari segala salah dan silap
Moga abah dipanjangkan umur dan dilimpahkan dengan nikmat senang dan tenang dalam hidupmu.AMIN.



0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels