CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

24 June 2012

Teringin Makan Kek Jadi Jom Ke SR..

Ri tu aku menemankan member aku yg ngidam nak mkn kek ni..hehehe
Padahal aku pun nk mkn gak kan,,,yer la,sbb lama dah asenya xlayan SR..so ker SR Jln Ismail la kami...

Lagipun tuk minum ptg aku mmg tau ada pakej sepotong kek n free tea @ kopi..


Be4 ni pun aku mmg slalu pegi mkn time ni sbb slalu nk mkn keke waktu ptg jer...mlm  xleh la kan..hhuhuhu



Yang atas ni aku punya  CHOCOLATE INDULGENCE...Mmg layan ar..hikhik
Aku kan mmg penggemar kek..



Yang atas ni mmber aku punya BANANA CHEESE...
tp kata mmbr aku cpt muak sbb cheese kan..mmg cmtu la, xleh mkn byk..
Maka dgn itu terlepas la keinginan kami berdua dengan melayan kek pada ptg itu....yeayyy..!










0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels