CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

04 June 2012

Penjagaan Muka Waktu malam

Sejak dua menjak ni, ase tringin nak crik produk untuk jaga muka....
bukan xde produk lansung tp nk tmbhkan cikit la..
selain dri pembersih muka,aku pkai krim siang + foundation.
tu jer la produk aku..so aku mula insaf nk jg muka dgn lebih rapi lagi.
ye la, umur makin brtambah kan so kene lebih prihatin lagi la..
aku pn pening pusing2 gardian kt megamall tu crik krim mlm per yg aku nk pkai.
yer la,b4 ni, aku pkai bedak johnson jer sblm tido..hehehe..
aku suka bau bedak tu yg lembut, bau lavender tuk lenakan tido.
so mmg smooth jer la bau dia...
ok ok, sambung balik, setelah bermacam2 produk yg aku survey sambil mata jeling harga dia sama ada valid ngn bajek aku @ x,
aku akhirnya capai olay nite cream.
harga yg ok n mgkin sbb waktu siang aku pkai krim dia jugak kan..so kte try jer la...mane tau serasi...
 
total effect?hehhee..persediaan menuju hari tua..:)

yeeeha...harap aku istiqamah pkai bende ni tiap2 mlm..:p


0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels