CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

22 November 2012

Makan Saje + Sewing Kit

Ari ni kt opis aku panas jer..
mcm2 bende menaikkan darah aku..
malas lak aku nk cte sini

Cte sal mkn jer la
lagi xsakit ati melayan kerenah manusia yg pelbagai ni
diberi betis nk peha
melampau taw..

Pagi tadi aku bekpes ngn nasi goreng yg aku masak..
biasala kan,per brg yg ada kt peti jer wpn aku dh lama xbeli lauk basah
dari sehari ke sehari nk pg market beli brg basah tp xpg2 gak..huhu
kt market murah cikit, leh tahan stok 2 minggu lagi

pastu aku bawak rambutan yg aku dh kupas
aku letak dlm frezer, kasi sejuk
mmg syorga la kan
pastu kang batuk, kahkahkah

aku dh rasa nk mkn rambutan 2 3 hari ni so gigih gak la mencarik kt pasar mlm smlm
dlm keadaan yg sakit perot semua
dah siap kupas simpan masuk peti

tup tup pagi ni ada pulak staff yg bawak seplastik besar rambutan kuning
sama cm yg aku beli smlm taw
tengok..klu time kte nk mesti ssh nk crik
cer klu dah ada depan mata, mesti pastu byk jer jumpa
benci taw..

then tghari aku n ofismate sume pg jemputan kesyukuran
rumah hakim satu jab ngn aku ni..
sempena dia baru balik mekah asenya
so kenyang tahap gaban la.
cmner la nk diet ni kan..hahaha

lauk aper erk, jap ingatkan semula..
ayam goreng, msk lemak keli, sayur kcang tumis, sambal bilis, ikan patin masak tempoyak, ulam n sambal.
sume aku ambik lauk..hahha..
aku kn suka ratah lauk...
harus lah..
ni pun ase nk mkn ayam panggang sajer..
nk ratah

ermm ingt nk beli sekor ayam, panggang jer dlm oven..
hubby pun suka klu aku panggang cmtu..
kdg2 aku blur nk masak per, dia ckp, ayam panggang dh la..
resepinya dh la senang, nk msknya lagi senang kan
main tinggal jer.. 

ni pic ada dlm hf..
simple sewing kit yg aku beli kat pasaraya cowboy
harganya dlm rm3 something
xingat dh aku...
comel jer..:)







0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels