CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

16 November 2012

Nasi Ulam Cikgu @ KB

tak payah cte banyak
saper yg pg KB, kelate mesti mkn tghari kt cni
but kene tahan cikit la sesak
makan lah aper yg ada,
minum la aper yg tersedia
harga jgn risau di jamin murah

meh aku share n3 blogger lain sal tempat ni
Eyriqazz


betapa smgtnya mkn sbb mase ni dh kul 2 lbh..dah lapo sgt..

ratah lauk ajer lagi

makn jgn xmakan

sememeh dh aku mkn




ni lauk yg kami makan
meh aku cter meh aper lauk2 nya
-patin sup
-patin gulai cair
-masak lemak putih sayur
-ulam2an
-budu/sambal belacan
-ikan kembung bakar 5 ekor
-air 2 jag
-nasi 7 pinggan
=RM20 sajo!!!!

mmg aku bajek murah pun tp xterpikir smpi murah cmni
owner dia sendiri yg kira taw..
murah rezeki dia..
so klu ke KB aku akn pastikan dtg cni lag makan sbb puas hati
berbaloi2 wpn org ramai

aper buat tu?
 ha, yg laki aku tu dia suka kacau isi ikan bakar/rebus dgn budu..
manis katanya..
paper je la labu
janji sedap mkn..


Sekian dari kami yg frust ckit ri tu sbb pas mkn kene balik
xsempat nk jln2 sbb laki kegatalan...hahaha..alasan..:p






0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels