CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

12 November 2012

Selamat Bekerja + Selamat Bercuti..

Kedatangan hari Isnin hari ni adalah disambut dgn sedikit mengantuk..
bagi aku la..sbb mlm tadi aku xdpt tido..
biasa la kan, dh tido siang makanya belah mlm xlena nk tido la jwbnya..

Dah hari ahad pun laki koghoje kan
so bertemankan kucing jer dirumah makanya lepas aku mkn ubat,
tindak balas ubat tu telah mengantukkan diri aku lah..
hahaha..banyak punya tindak balas..ckp jer la nk tido..abis cte..org pn paham..hahahha


So far, mggu ni isnin, rabu n jumaat aku tetap kje...
xde plan nk cuti n sbb xde plan nk kemana2..
wit pn dah abis..hahha

bru mggu lepas balik kg kan..shoping lite2 jer pn...

so better kje jer la...simpan cuti lagi baikkan...

aku rasa ramai gak yg cuti yer dak, maklum lah byk mjlis kawen musim2 cuti sek ni..
tp skg kan musim hujan jgak kan..
so byk gak la risikonya klu kenduri hujung tahun ni...

klu waktu cuti kan, duk rumah pastu hujan..perghh,amat lah best..hahahaa
ko bayangkan lah apa aktvti yg best klu org dh kawen ni..hahaha
per la korg ni, kesitu lak...
best lah, buat air panas,pastu buat cekodok ker...
layan movie...mmg syok lah...smbil duk main2 ngn kucing....
mana lagi nikmat yg mahu kudustakan....hahaha..

dulu masa belum kawen, aku adalah seorg yg kaki berjalan...sgt2 xleh duk diam..
wpn mase study duit tu xbape nk ader, aku crik jugak aktvti yg xguna byk duit...
pg berkelah kt air terjun ker...sgt best....

kami pergi naik mtr jer
sbb umah sewa kau tu xjauh pn dari air terjun
dlm 1/2 jam jer
ada sekali tu kami pergi ngn semua budak serumah
dua motor 4 org jer pn kami ni..
pg tapau nasik tuk mkn tghari pastu pg sana..
ngam2 sampai waktu mkn tghari..
apa lagi mkn smbil mandi lah..hoyeh....

ni roomate aku..sgt rindu dia..

siap dh menapau mkn tghari

peace yoo

ni one of my best fren

ni lah kndraan yg membawa kami bersuka ria itu..motor aku yg sblh kiri tp skg dh xde,dh jual..:(

this is my housemate..

pas mandi, kenyang n letih sume dah...
balik la terus sbb dh terbayang bantal...
kdg2 tukar baju kt toilet ctu, kdg2 kami xtukar pn
terus balik ngan baju2 basahh cmtu jer..
nek mtr jer pn kan..sgt gemble..
smpai umah sewa baju pn kering..hahaha..
tp sejuk gak la smpi gigil2....
what a meaningful memory..:)

then, biler dah kawen ni aku dpt laki yg kurg kaki jalan..
bukan lah xjln lansung tapi klu boleh dia xsuka la kuar tanpa arah tuju ni..
jadinya dri duk protes jer sbb duk rumah memanjang
aku pun dh terbiasa dh duk umah..
ader je la bende yg aku buat sampaikan xsempat nk boring lah...
bosan2 sgt tido ajer...


0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels