CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

19 November 2012

Panasnya Lately Ni

Tak de idea nk update aper tuk hari ni
Pagi tadi masuk opis lmbt sbb lmbt bgn ri ni..
xsedar bunyi jam
so kje cm biasa cuma mls nk duk kaunter ri ni
byk melepak depan pc
malas nk berdepan ngn client sgt
ntah angin aper dtg,
semuanya mls..
nk period kot

lately ni aku punya la ssh nk tido mlm
jenuh smpi berguling2 crik angel/mood nk lelap..
kami kn tido kt depan tv kt tingkat bawah..
tido atas toto jer tp punya la panas
ntah baper kali pg bilik air siram badan..
smpikan aku bantai bawak bantal tido atas lantai umah
seb baik la lantai mozak,xdela tajam sgt sejuknya..

skg musim hujan kan, so harap2 jgn la panas sgt..
ssh aku nk tido
baju pun dh abis pendek aku pakai sbb kt umah jer pun kan
cumanya xtau la naper ase melampau panas
ker aku sorang jer ase cmtu???

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels