CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

21 November 2012

Santapan Petang + Kopok Lekor + Macam2 Makanan Yang Teringin

Tak tau asal ntah dtg mood malas mau update..
Hari ni byk pulak aku mkn..
nk diet la kononnnya

ptg ni jer aku baru baham sepinggan nasik gorg kg n teh tarik
harap2 bertahan smpi mlm kekenyangan perot ni
mmg xplan nk mkn pun
just belikan hubby ayam gorg kunyit n aku balik kang msk nasi sajo
duk berdua so msk pun sikit2 suda
tp bab2 masak ni aku slalu lah terlebih
xreti dh nk buat sukatan cmne nk sikitkan lagi
so mmg ada jer la mknn yg terbazir klu aku msk,
al-sudahnya klu xbasi ke jiran sblh @ tong sampah

dlm peti ais ada 2 bungkus kopok lekor yg belum masak
sebungkus mmbr hubby bagi mase dtg kuantan,
sebungkus lagi jiran sblh bg
ya rabb...
laki aku dh la xmkn sgt kopok lekor
last2, mlm tadi aku rebus balik sebungkus tu(baru sebungkus ok)
pastu pgi2 tadi aku gorg sajo
bawak opis bg budak2 ney mkn
fuhh, sib baik abis
tu ader sebungkus lagi tu nk kene masak
syg gak klu nk humban dlm tong sampah

smlm mood masak xmari
mse ptg tu teringin nk mkn charkotiau
tingin sgt
nk mkn charkotiau ngn abc..
tp xkesampaian
xpe,nnt pg carik jugak..xkira :(
apakah aku ni??
berbagai2 mknn nk sumbat..
pastu dh plan nk mkn beger bakar la..
sbb aku dh jumpa kt mana org jual kt kuantan ni
seberang coffee street sebaris ngn zenith..
nnt la, xcrik lagi kt mana..

pastu,tanpa diduga dapat lagi merasa mknn yg aku tingin nk mkn
lagi?apakah?
haish, dh blogger2 yg duk kl ni duk tayang durian creape(betul ker x aku tulis?)
tingin gak ase nk mkn
tp xtau biler nk turun kl
tup2 tadi mase duk mkn kt kantin opis,
anak owner ni nk pg ambik kt mmber dia sbb mmbernya ambik tempahan
ada lebih satu peket
mmg rezeki aku la kn
harus laju2 aku ckp nk :)
rm10 per pack
ada 3 ketul besar2 gak la..

xtry mkn lagi..
nnt balik bru nk try
now aku leh mkn durian dh wpn xbyk
eh yer ker xbyk, ri tu balik kg bnyk gak telan
memilih gak la,xsuka yg rasa tengik melampau tu

ok,itu jer dri sy..




0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels