CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

04 December 2012

Campur-Campur Kasi Pening

ntah aper yg berlaku smlm
mmg stress tul la
tp biarkan mereka
lama2 cte akan berlalu
seperti angin yg bertiup..
cewwaahh..

dah namo ingt hal2 tu,
nak update jer aper pic yg ada lm hf aku ni


meh meh
nyum nyum
mmg layan la
kenduri wah dorian kt opis
mggu lepas, mmbr aku ni blik kg, bwk dri dusun bapaknya
apa lagi kan
msg2 la membaham
mlm tu aku panas badan ko
jenuh gak la nk tido
minum air masak byk2 baru ok
tp xserik lagi tu
ada lagi durian kt rumah ni yg belum bukak
semalam ada lagi org kasi :)
alhamdulillah murah rezeki..


kabur sikit gmbr sbb aku zoom
ko tgk perangai dia cmner
mmg buat geram hokey..
bulu dh makin kembang tu
skg kuat menggigit n lompat
lompat tibe2 kt badan kite n gigit la mana yg dia jumpa
muka aku ni klu xelak mmg calar balar la dia cakar
suka sgt tenung muka aku
pelik kot bler dia tgk spek aku
asyik nk dicapainya jer..


mase ptg tu aku bosan tahap gaban
pg kantin layan teh tarik sorg2
heaven hokey
aku jrg lepak kantin cmtu
klu aku lepak mknanya aku dh betul2 meluat la tu nk duk opis..hehehe
yer la, kdg2 perangai manusia ni jer yg buat kte meluat
kje ok jer..


org lain lama mkn dah
aku baru jer dpt 2 mggu lepas k..


lepas la hajat aku nk rasa
boleh tahan la
aku beli sebungkus rm10
tu pun scr xsengaja
ada org offer terus beli
aku suh RR mkn tp last aku gak yg ngap
dia bukan minat bende pelik2 cmni
tp bagus gak
aku ngadap semua..:p


ubat batuk' melegakan sakit tekak' hahahaha..
ni bukan ubat batuk tp ubat nk bagi batuk
aku beli sekilo
pastu kupas siap2 pkai pisau
masuk peti ais
pastu mkn,....huhuhu
sedapnya
aku plg suka buah ptg siap pastu sejukkn cmni
sbb dulu mak aku mmg ajar ank2 mkn buah kn
pape jenis pun la
betik, tembikai susu,jambu,tembikai,mangga
so klu nk mkn tu dh ada siap
ada separuh org kan klu nk mkn baru nk kupas
klu nk tggu cmtu mmg xrajin la jawabnya


tgk ini budak mau dgr lagu pkai itu headfon
ayarrk..

sekian dri mama OYENG...hehehe


- esok xwat n3 sbb cuti,ada hal kene turun kl.:)








0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels