CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

18 December 2012

Sakit Gigi

Bergilir-gilir sakit gigi ooo
hahaha....
bulan lepas aku yg sakit gg smpi ase nk demam
ni RR pulak yg kene

semalam dia pg la klinik yg dia pernh pg tuk scalling ri tu
wpn doc nya teramat lah bagus tp haduyai..
nk jumpa doc kemain lama

pagi semalam aku hntr dia pagi2 pg klinik sbb hari hujan kan
so gerak dri rumah 8.30
ingtkan nk smpi sharp la
so boleh setel awal

sampai2 klinik xbukak lagi
pastu tggu punya tggu smpi kul 9
baru nmpk nurse bukak pintu
tanya nurse ktenya doc ada pas kul 1 tghari

jawabnya aku pg opis dulu la
RR pg sendiri tghari
sbb dia masuk kje ptg
dia sampi klinik kul 2.30 ptg
smbil tggu doc
RR update aku
dia kte doc xsmpi2 lagi
org ramai gak la

tggu punya tggu
korang tau RR jumpa doc kul baper?
6.15 ptg ok....
punya la lambat
tu pun dia attend pesakit sekali ramai
mungkin sbb dia masuk lmbt

tp so far consultation n servis dia amatlah puas hati n very d gentle u know
polite sgt doc nya
aku pernah dgr ada org ckp kliniknya ramai VIP n kerabat yg slalu pg
tp xtau la kan
dri segi harga xla mahal sgt
smlm tu hanya kene RM95 jer
dri klinik yang aku pg mase sakit gg ri tu kene sampi Rm170
servis nya lebih kurg sama jer ngn 
ubat dua, mc, x-ray...

mmg patut pun ada yg gelar klinik yg aku pg tu cekik darah..
huh..




0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels