CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

11 December 2012

Kisah Demam & Pantai BNO @ Sabak Bernam

Sungguh blur aku
kemana hilangnya semangat nk up n3
mungkin hilang sbb aku demam ri tu kot

ari ahad kelmarin aku kene demam
teruk gak la smpi xleh bgn
gigil2 aku menahan sejuk
mkn ubat then tido
makan apa pun xlalu
dua hari gak aku cm mamai mkn ubat
yer la
biler kte mkn ubat makanya akan ase melayang la kan
ubatkan ada dadah
pastu hari isnin gigih la aku pg kje sbb dh kebah sikit badan
malas nk duk umah jer
dlm pada sejuk2 badan ni tahan jgk la smpi hjg waktu kje
kt opis kan, xprsn mase berjalan

pastu hari rabu kene g kl
de hal
balik hari je pun
laki aku pulak ri tu kene demam panas
gigil2 dia duk menahan sejuk dlm kete
bertahanlah mata aku drive dri kl
sbb sorg2 kn, xde kwn sembg
bape kali gak benti lelap mata
laki den dh xsedor aper sbb badan dia panas sgt

sib baiklah berjy smpai umah ngn jayanya
terus pg klinik nk ambik mc ker laki ni
mmg mggu yg mencabar la
ni pun aku xbaik sepenuhnya lagi dri demam
ada batuk n selsema lagi

laki ku ada gak lagi bdn dia panas2
kdg2 tido kene pkai stokin n jaket

sekian lah cerita demam dri kami laki bini
xde cte lain dh

terimalah pic aku mase balik kg ri tu
lepak tepi pantai ngn adik aku
pantai ni dekat jer ngn rumah
dlm 1/2 km jer pn
moh moh










lepak tgk org men layang2
mase ni org ramai giler
nk jalan pn selisih bahu
huhuhu
aku jer yg mls tgkp pic org











0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels