CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

13 February 2013

Kenangan Zaman Dahulu Yang Habisku Bakar

fuh fuh fuh..
pergilah jauh malas update blog....
hhahahaa..siap mandrem bagai\padahal mg pemalas lipas pun update
hari2 aku bukak blog
hari2 jenguk rumah jiran2
tp biler bkk draf
hilang sume idea
terbang melayang
jari pun kaku nak menaip aper
padang kosong jer ke screen..
sungguh byk helah muslihat
padahal malas nk kerah idea nk membina ayat
tau dah

dulu pun mase sek
klu cikgu bg homework yg kene mengarang
plg mls nk buat
sbb aku suke mengira
suka sgt
bab2 menulis panjang2 ayat berbunga2 susun isi
tersurat tersirat bagai mmg sgt tidak minat

novel suka la sgt mmbacanya
tp klu subjek komsas(komponen sastera)
mmg la xbest nk jawab soalan
sgt tak best...

tp klu tulis diari aku suke
bot everyday la pulak
sbb aku hanya akan menulis biler ada cte best n ble ada mood
tuk kenagan jer
dulu aku ada beli buku tulis cantik sikit la kan-xde diary bagai pun-
penuh satu buku tulis tebal tu aku duk catat
mcm2 kenangan mase sek
kene kutuk ker, kene ngorat ker, naik bas sempat..
macam2 la....
pastu klu boring2 baca balik..
dari dh luper pun boleh ingt balik

sayangnya aku dh bakar buku tu
dengan sekotak surat2 n mcm2 gambar yg aku rasa terlalu peribadi
sebabnya
mase tu aku nk tgglkn rumah sbb dpt masuk kolej
so sgla2 bende tu kene tggalkan kt kg
daripada dibaca lebih baik aku bakar semuanya
ase menyesal lak aku bakar
dah takde kenangan zaman sek
tapi sebab paling utama aku bakar adalah semuanya kisah cinta monyet aku
aku tulis ctu
nak mampus kalau mak aku jumpa
hahaha...
so sekarang ni ape yang aku ingat jer la..
kenangan2 lama
lagi2 family aku pindah rumah
so mase pindah tu aku kt hostel
so barang2 aku yg lain/buku2/baju2 pun tak tau letak mana
ada gak aku selongkar mana kotak2 segala2 barang tapi tak jumpa
tak pe lah kan
ada hikmah la tu
mane tau kalau RR jumpa kan..
ha, menjawab..

p/s: cerita melalut, padahal nak cakap malas jer..

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels