CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

27 February 2013

Mengidam Periuk Baru :)

Rindu nak ada gadjet baru tuk masak la..haha..
ala mak mak sangat kan..biar la, asal bahagia..
Dah aku suka masak..

Oleh kerana aku ni suka wat manisan like puding or bubur
So aku nak carik periuk yang boleh masak atas api n masuk peti terus
Tak kesah la besi or kaca
Janji periuk baru.....

Selama ni periuk tu la masak lauk, rebus itu ini,
manisan pun dalam periuk yg sama
so biasanya aku duk la menyental takut de bau
walaupun dah gilir2 pakai periuk yg berbeza
yer la kan, dah mak mak ni
nak la tambah pinggan mangkuk cikit

kalau ikutkan lama dah asenya tak beli pinggan mangkuk bagai
eh jap jap
periuk 1 set n tea set 1 set jer yg aku beli
yang lain hadiah kawin..aaaaa...
so inilah masanya kan menambah koleksi benda yang baru...
yeeppaaaa....
Nanti senang kte tunjuk yer..

petang ni pasar malam
RR lak cuti ri ni
leh suh dia beli segala sayur mayur banyak cikit
tak larat aku nak membawak
sampai sakit tangan jinjit plastik nk pusing pasar malam kalau aku pg sorang

pastu mlm tadi dia request nk bubur jagung biler aku cakap nak wat bubur
Aku tak kesah memaner jer
janji manis
pastu letak dalam frezeer kan..
best makan bubur sejuk2
Sebab tu la aku mmg perlukan sangat periuk yang boleh masuk dalam frezeer
Tak mo la periuk lauk masuk frezeer kan
Nak la yang cantik cikit..:)

p/s: sonok nak beli periuk cam sonok nak beli baju...hehehe



0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels