CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

01 February 2013

Cayang Oyeng

Tak de pe sangat pun yang aku nak tulis
Nak share pic si chomel aku ni jer la
sekarang ni aku lepas dia je kt luar rumah
pasir n mknn pun duk luar
dh menggelupur sangat nak duduk luar hari tu
sampaikan mase aku kurung tu buat suara garau
bising la kan
dah la malam-malam buta
risau jiran komplen jer
so kami pun lepaskan dia
sehari gak dia berjalan
tak nampak batang hidung

past alih-alih balik rumah kelam kabut nak masuk umah
mase tu aku baru balik kerja
aku xsempat bukak pintu lagi
dia dah menunggu depan pintu
masuk-masuk terus berlari dia pegi bilik air
haus rupanya..
lebih seminit jugak la dia duk minum air
tau pun ko yer, kt luar rumah tak de tempat makanan n minuman

last-last sekarang ni aku biar gitu jer dia
duk la jadi pak gad kat rumah tu
aku bukak gate pun dia relek jer pandang
tak bernafsu nak bangun pun
kalau sebelum ni dengar bunyi bukak grill jer dari tido boleh melompat turun
dah bagi keluar, tak heran lak dia...
penghibur hati penggeram jiwa..hahahah..hamboi..







0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels